Service Desk -palvelut
Mtech IT Caren Service Desk -palvelu on etätyönä tehtävää työasematukea. Palveluun sisältyy työasemille, matkapuhelimille sekä tablet-tietokoneille etätyönä tehtävä työ. Työasemiin suoraan kytketyt tavanomaiset lisälaitteet kuuluvat palveluun. Palvelun normaali palveluaika on arkisin klo 08:15–16:00.
Yllä mainittujen palveluiden lisäksi voimme sopia joustavasti laajemmista tai pienemmistä kokonaisuuksista. Ota yhteyttä, niin sovitaan juuri teille sopivasta paketista!
IT-tuki silloin, kun sitä tarvitset
Nykyään enää harvalla organisaatiolla on mahdollisuutta, saati sitten tarvetta pitää omaa IT-tukihenkilöstöä. Talon ulkopuolelta ostettu IT-tuki onkin paras vaihtoehto silloin, kun palvelua tarvitaan vain ajoittain, kuten uutta IT-ympäristöä käyttöön otettaessa, uutta laitteistoa tai ohjelmistoa asennettaessa tai sekalaisissa ongelmatilanteissa.
Nykyaikainen IT-tuki ottaa etäyhteyden laitteellesi joko erillisen ohjelmiston tai verkkopalvelun kautta. Etäyhteyden avulla tietokonetta tai mobiililaitetta voi käyttää aivan, kuin IT-tukihenkilö olisi sen ääressä. Näin hoituvat asennus- ja vianetsintä kätevästi. Etäyhteys on edullinen, nopea ja ympäristöystävällinen vaihtoehto paikan päälle tulevalle IT-tuelle.
IT-tukemme on tavoitettavissa puhelimitse ja sähköpostitse toimistoaikoina, joten et jää yksin ongelmiesi kanssa!
IT-tuki suunnittelee ja ylläpitää
Mtechin asiantunteva tiimi suunnittelee mielellään juuri teidän yrityksenne tarpeisiin sopivan IT-tukikokonaisuuden.
IT-tuki auttaa tarvittaessa myös laitehankinnoissa, kauttamme saat suosituksen omaan ympäristöönne parhaiten istuvista laitteista ja teet tilauksen kätevästi meiltä.
Meiltä saat palvelua yhdeltä luukulta suomen kielellä, ketterästi ja asiantuntevasti.
Toimipisteemme sijaitsevat Vantaalla ja Rovaniemellä. Palvelemme kuitenkin laajasti koko Suomen alueella. Jos yrityksesi sijaitsee Pohjanmaalla, saat paikallista palvelua tytäryhtiöltämme Nevisolta.