Viisi etua hybridipilvestä
Lue lisää 27.03.2023
Lappsetin asiakasdatan hallinta helpottui tiedonsiirron automatisoinnilla
Lappsetin asiakasdatan hallinta helpottui tiedonsiirron automatisoinnilla
Lappset on rovaniemeläinen leikki- ja liikuntavälineitä valmistava yritys, jonka asiakasdatan hallintaa Mtech on kehittänyt vuodesta 2019 asti. Lappsetilla oli tarve siirtää asiakastietoja järjestelmien välillä. Tähän integraatiot ovat olleet oiva väline.
Mtechin ja Lappsetin markkinointitiimin yhteistyö alkoi markkinoinnin automaatiojärjestelmän ja asiakkuudenhallintajärjestelmän eli CRM:n välisen integraation tarpeesta. Mtechin tehtävä on ollut rakentaa integraatiot, jotka muokkaavat oleellisia tietoja ja siirtävät ne järjestelmien välillä.
”Konkreettinen esimerkki järjestelmien välillä toimivan integraation hyödystä on uutiskirjetilaajalistojen ylläpito. Postituslistat ovat aina ajan tasalla, eikä listoja tarvitse hakea käsin ja päivittää edelleen”, Lappsetin Marketing specialist Päivi Taipale sanoo. Hän pitää tärkeänä myös sitä, että verkkosivujen kautta tulevat yhteydenotot tallentuvat automaattisesti liideinä CRM:ään. ”Manuaalinen työ vähenee ja liidit ovat tallessa myyntiä varten. Siten voidaan seurata asiakaspolun kehittymistä ja mitata markkinoinnin toimien tehokkuutta”, Taipale kertoo.
Markkinoinnin integraatioiden lisäksi Mtech on toteuttanut Lappsetille myös toiminnanohjaukseen liittyviä integraatioita.
”Yhteistyö Mtechin kanssa on sujunut hyvin. Asioista puhutaan aina niin, että kaikki projektiin osallistuvat ymmärtävät, missä mennään ja mistä on kyse”, Taipale kiittelee.
”Mtech pitää aikatauluista huolen ja informoi aina, jos aikatauluihin tulee muutoksia. Tämä auttaa asiakasta omien suunnitelmien kanssa, kun mikään projektin osa ei jää pimentoon.”
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, niin selvitämme, millaisia digitaalisia palveluja voimme räätälöidä sinun yrityksesi tarpeisiin.
Lue lisää integraatioratkaisuista, sillä ne ovat avain monenlaisten haasteiden ratkaisemiseen.