Joulutervehdys Asiakasratkaisut Suomi -yksiköstä

Työntäyteinen ja jo toinen Teams-palavereiden sekä muiden etätapaamisten sävyttämä vuosi kääntyy kohti loppuaan. On aika kiittää kuluneesta vuodesta teitä, asiakkaamme ja yhteistyökumppanimme. Asiakastyytyväisyyskyselymme tulokset kertovat numeroina saman, minkä koemme päivittäin työskennellessämme kanssanne. Asiakastyytyväisyytemme on jatkanut tasaista kasvuaan ja on tänä vuonna korkeammalla kuin missään vaiheessa mittaushistoriansa aikana. Taloustutkimuksen asiakastyytyväisyyskyselyn perusteella kotimaisten B2B-asiakkuuksien kokonaistyytyväisyyden Top-2-Box arvo oli 87 ja Nettosuositteluindeksi (NPS) +47. Nettosuositteluindeksi kertoo, kuinka paljon enemmän on yrityksen suosittelijoita kuin arvostelijoita, ja se ilmoitetaan lukuarvoina miinus sadan ja sadan välillä. Yli neljänkymmenen tulos on erinomainen.

Kokemus tyytyväisyydestä ei synny tyhjiössä. Tarvitaan aitoa vuorovaikusta ja yhteistyökykyä, josta haluan teitä näin joulun alla kiittää.

Suurimmat asiakkuutemme nojaavat tavalla tai toisella kotimaisen ruoan tuotantoon ja erityisesti elintarvikeketjun digitalisaatioon. Korona on haastanut myös ruokaketjun toimijat, mutta toimiala on pärjännyt hyvin ja katseet ovat jo tiukasti tulevassa.

Digitalisaatio haastaa niin tilaajat kuin toimittajatkin. Ensi vuoden suurimmat teknologiset mielenkiinnon aiheemme liittyvät digitaaliseen muutokseen erityisesti huomioiden organisaatioiden halukkuus toteuttaa järjestelmänsä On-premise-ympäristön sijaan julkiseen pilveen. Microsoftin kumppanina panostamme erityisesti Azure-teknologioihin, joiden lentokyky nopeasti muuttuvassa pilviteknologioiden parvessa on vakuuttava.

Uusi vuosi tuo mukanaan osin uudet kujeet, mutta sisältää tutun arvolupauksen. Olemme olemassa asiakkaitamme varten. Pitkien asiakassuhteiden ja pitkän elinkaaren palveluiden näkökulmasta tämä tarkoittaa avointa ja aktiivista yhdessä tekemistä. Kiitos siis aktiivisesta yhteistyöstä!

Jos sinua askarruttaa jokin it-järjestelmiin liittyvä asia, johon haluaisit saada selvyyden, älä epäröi kysyä meiltä! Teemme mielellämme myös järjestelmien elinkaareen liittyviä kartoituksia, joiden tuloksena syntyy riskikartoituksen lisäksi myös ehdotus siitä, miten mennä eteenpäin.

Hyvää joulua toivottaen
Koko Asiakasratkaisut Suomi -liiketoimintayksikön puolesta
Petri Oinonen
Johtaja

P.S. Seuraile verkkosivujamme silmä tarkkana ensi vuonnakin! Aloitamme keväällä webinaarit, joiden sisällöstä löydät varmasti jotain sinua kiinnostavaa.