Tiedote PC-Wakan ylläpidon päättymisestä vuoden 2017 tilinpäätökseen - siirry käyttämään WebWakka-ohjelmistoa vuoden 2018 kirjanpitoon

Tilikauden vaihtuessa on hyvä siirtyä käyttämään uudistunutta WebWakka-talousohjelmistoa.
PC-Wakan ylläpito päättyy 2017 tilikauden tilinpäätöksen jälkeen helmikuussa 2018. Päättyvä kirjanpitokausi 2017 on siis viimeinen, jonka tilinpäätöksen voi tehdä PC-Wakalla.

PC-Wakan viimeinen 2017 verovuoden tilinpäätöspäivitys julkaistaan joulukuun aikana. Tiedotamme asiasta kun päivitys on asennettavissa.

Ohjelman vaihto PC-Wakasta WebWakkaan sujuu vaivattomimmin tilikauden vaihteessa. Suosittelemmekin siirtymään WebWakkaan siinä vaiheessa, kun aloitatte vuoden 2018 tositteiden kirjaamisen. Näin voitte rauhassa tutustua uuden ohjelman käyttöön.

WebWakkaan sisältyy vakiona enemmän ominaisuuksia kuin PC-Wakkaan. Vakiona on mukana esimerkiksi myyntilaskutus ja -reskontra, budjetointi ja palkanlaskenta. WebWakka mahdollistaa myös vero- ja kausiveroilmoitusten sähköisen palautuksen verottajalle.

WebWakassa sinun ei tarvitse huolehtia myöskään varmuuskopioinneista tai päivityksistä. Me huolehdimme niistä puolestasi.

Tulemme lähettämään alkuvuoden 2018 aikana WebWakan käyttäjätunnukset kaikille niille PC-Wakan käyttäjille, joilla ei niitä vielä ole. Mikäli haluat tunnukset aikaisemmin, niin ota yhteyttä ohjelmistotukeen.

Uutuus - WakkaKuitti mobiilipalvelu

Julkaisemme 2018 alkuvuonna WakkaKuitti sovelluksen puhelimelle. (Android/Apple iOS). WakkaKuitti sovelluksella voit ottaa kuvan kuitista ja lähettää sen omaan WebWakkaan tai kirjanpitäjälle/tilitoimistoon suoraan sähköisenä kuvana. Kun kuitti tiliöidään WebWakkaan, on kuitin kuva myös aina yhden klikkauksen päässä, ilman että sitä pitää lähteä hakemaan mapista. WakkaKuitti on maksullinen lisäpalvelu.

Kaikissa Wakkaa koskevissa kysymyksissä teitä palvelee ohjelmistotukemme
puh. 09 8566 5959, www.mtech.fi/tuki

Wakka-ohjevideokanavan löydät osoitteesta: www.mtech.fi/wakka-videot

Ystävällisin terveisin,

Mtech Digital Solutions Oy

Jari Nevavuori
 Tuotepäällikkö WebWakka

Wakka-ohjelmien hinnat 1.1.2018 alkaen (+ alv 24 %)

Ohjelma Vuosimaksu kk-hinta*

WebWakka

160 € 13,33  € / kk

WebWakka Pro

234 € 19,5 € / kk

* kk-hinta ilmaisee hinnan kuukautta kohti käyttöönottovuonna. Ohjelman käyttöönottokuukausi on maksuton, laskutuskausi vuoden loppuun.

Toimitamme ohjelmat ilman käsittely- ja toimituskuluja.

Wakka-talousohjelmistojen tuotekehitys on siirtynyt WebWakkaan ja olemme siirtymässä kirjanpidossa WebWakka –ohjelmiston käytöön. Pc-Wakan ylläpito päättyy vuoden 2017 kirjanpidon ja tilinpäätöksen jälkeen 2018 helmikuussa. Mennyt kirjanpitokausi 2017 oli siis viimeinen, jonka tilinpäätöksen voi tehdä Pc-Wakalla.

Tilitoimistoille on erillinen hinnasto.